ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ αποκαλύπτουν τα αμαρτήματα της παιδείας
μας και οι συνιστώσες της κυβέρνησης αδυνατούν να διαμορφώσουν μια
αποτελεσματική συνισταμένη κοινής λογικής. Η μαύρη αγορά των
εκπαιδευτικών υπηρεσιών, η ανεπάρκεια του λυκείου και η αβάστακτη
προχειρότητα του εκπαιδευτικού σχεδιασμού αποτελούν τρία από τα
αμαρτήματα της παιδείας μας, στα οποία θα ανέμενε κανένας την ομοφωνία
και τη συναίνεση όλων. Το ένα από τα 50 δισ. ευρώ της γενικευμένης
ετήσιας παραοικονομίας ανήκει στην πλανόδια διορισμένη και αδιόριστη
παραπαιδεία των ιδιαίτερων μαθημάτων και όλων εκείνων οι οποίοι δεν
κόβουν και δεν παίρνουν αποδείξεις. Στον χώρο της υποστηρικτικής
εκπαίδευσης το 75% των εκπαιδευτικών δαπανών είναι μαύρο , χωρίς φόρους
και εισφορές, δηλαδή τριπλάσιο από το 25% στο οποίο υπολογίζεται η μαύρη
οικονομία όλων των υπολοίπων οικονομικών δραστηριοτήτων. Η μικρή
ατομική παραβατικότητα στον εκπαιδευτικό χώρο συναθροίζεται εντέλει σε
ένα μεγάλο οικονομικό έγκλημα φοροδιαφυγής και στέλνει το μήνυμα στη
μειοψηφία εκείνων που πειθαρχούν ότι θα πρέπει να αναθεωρήσουν τις
αντιλήψεις τους περί νομιμότητας. Η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στους
έντιμους και τους ανέντιμους πολίτες δεν είναι πια ευδιάκριτη ούτε στην
παιδεία. Οι πρώτοι δεν επιβραβεύονται και οι δεύτεροι ισχυρίζονται με
την πολιτική κάλυψη πολλών ότι εξαναγκάζονται στην αυθαιρεσία από την
ανεργία και τους χαμηλούς μισθούς. Η ανεπάρκεια του λυκείου
αποκαλύπτεται κάθε χρόνο στις πανελλαδικές εξετάσεις, στις οποίες ένα
στα τέσσερα ελληνόπουλα γράφει κάτω από τη βάση στη μητρική νεοελληνική
τους γλώσσα, το 40% των υποψηφίων γράφει κάτω από τη βάση στη
νεοελληνική ιστορία και το 70% δεν υπερβαίνει το βαθμολογικό όριο στα
μαθηματικά και στη φυσική. Η κάλυψη μάλιστα της βαθμολογικής βάσης δεν
απαιτεί παρά μια στοιχειώδη γνώση και δεξιότητα την οποία ως φαίνεται οι
κρατικές και ιδιωτικές δαπάνες αδυνατούν να εξασφαλίσουν. Για να
συμπληρωθεί μάλιστα σωστά η εικόνα του πολύπαθου λυκείου, χρειάζεται και
μία ακόμα πληροφορία. Η συντριπτική πλειονότητα των υποψηφίων των
πανελλαδικών εξετάσεων λαμβάνει κάθε χρόνο απολυτήριο με βαθμούς
υπερδιπλάσιους από εκείνους που τελικά γράφουν στις πανελλαδικές
εξετάσεις. Το τρίτο θανάσιμο αμάρτημα της παιδείας μας είναι ασφαλώς η
αβάστακτη προχειρότητα κάθε εκπαιδευτικού σχεδιασμού. Το πολιτικό
σύστημα αδυνατεί να συμφωνήσει σε πράγματα απλά και αυτονόητα. Είναι
αναγκαία ή όχι η ύπαρξη βαθμολογικού ορίου. Ποια τμήματα της
διακτινισμένης τριτοβάθμιας θα πρέπει να συγχωνευθούν ή να καταργηθούν
και με ποια κριτήρια αξιοκρατίας και αξιολόγησης θα πραγματοποιηθεί η
αναμενόμενη αναδιάρθρωση με την κωδική ονομασία Αθηνά. Η απαίδευτη,
αναξιοκρατική και επίπλαστη πολιτική κουλτούρα της ευκολίας και της
ευδαιμονίας των ημετέρων δεν άφησε αλώβητη την ελληνική μεταπολιτευτική
εκπαίδευση. Η μαύρη οικονομία κυριαρχεί, το λύκειο απονέμει απολυτήρια
σε 17χρονα ελληνόπουλα, πολλά από τα οποία βρίσκονται στα όρια του
λειτουργικού αναλφαβητισμού, και ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός αποπνέει
τόση προχειρότητα, ώστε μεσούντος του χειμώνα οι υποψήφιοι των
πανελλαδικών εξετάσεων να μη γνωρίζουν ούτε τη βάση, ούτε τις σχολές,
ούτε τους κανόνες του μόνου αξιοκρατικού διαγωνισμού που έχει να
επιδείξει η ελληνική κοινωνία, αυτού των πανελλαδικών εξετάσεων. Πρόεδρος ΔΙ. Ευρωπαϊκού Δικτύου Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Enesco). Πηγή: ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ
ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online generic mexico pharmacy viagra open link married men cheat read here men and women go meet and cheat adult audio stories tolobel.com adult japanese love stories canada pharmacy coupons site free manufacturer coupons cialis 20mg go cephalexin is there an abortion pill go aborted fetus bentelan fiale click bentelan in gravidanza
Σχόλια (
)
|